A céges születésnapi meglepetés miatt perelt egy amerikai munkavállaló
A férfi jelezte előre, hogy nem szeretne meglepetésbulit, de nem vették figyelembe.
A férfi jelezte előre, hogy nem szeretne meglepetésbulit, de nem vették figyelembe.
Nem mindenki osztogat tízmillió dollárt a dolgozói között, mint az elhíresült ingatlanos vállalat, de még Mészáros Lőrinc fél disznója is gáláns sokak karácsonyi céges ajándékaihoz képest.
Gyanútlanul elmentek a céges vacsorára a dolgozók, aztán a kezükbe nyomtak egy piros borítékot. Amikor kibontották, elszabadultak az érzelmek.
Mit kezdjen a céges bulit tartó vállalat a rendezvényszervező számláival?
Mivel gazdasági okai aligha vannak, a szakértők szerint egyértelmű a visszafogottság oka: senki nem akar újabb zaklatási balhét.
Leáldozóban van a céges bulik korszaka, az alkalmazottaknak egyre kisebb az esélye arra, hogy csatakrészeg főnökökön élcelődjenek vagy elázott kollégákkal/kolléganőkkel kerüljenek kínos helyzetbe. Egy év alatt legalább kétszeresére nőtt az év végi vállalati duhajkodást már nem tervező amerikai vállalatok aránya. Leginkább azért, mert egy-egy ilyen tombolás dollármilliókat is felemészthet. Meg hát kínos a másnapi kijózanodás is.
Egy kisteleki cég évzáró partija után összeverekedett két kolléga. Az egyikük életmentő műtéten esett át, de őt is megvádolta az ügyészség.
A férfi azzal érvelt a bíróságon, hogy a vállalat „szórakoztató kultúrája” valójában megalázó és tolakodó volt.
Az ellazult dolgozók különösen a sínek közelében vannak veszélyben.
Hol marad az ünnepi jókedv, ha már szólni sem lehet a nőkhöz? Komoly dilemmákat hozott a felszínre a zaklatási botrány.
Alkoholmámortól önmagából kikelő kolléga, smúzolás a főnökkel, flörtölő csapattársak - ezek miatt nem szeretünk itthon céges karácsonyi bulira járni. Az aktív munkavállalók 44 százaléka legalább 5 éve nem is vett részt ilyen rendezvényen – derült ki a DreamJo.bs és az NRC Marketingkutató Kft. felméréséből.
Az év végéhez közeledve a legtöbb munkahelyen már elkezdik szervezni a céges karácsonyi bulikat. A Business Week összegyűjtötte, mire figyeljen ilyenkor.
A vendéglősök szerint öngólt lőtt a kormány a reprezentációs költségek megadóztatásával, mára ugyanis 70-80 százalékkal csökkentek a céges rendezvényekre szóló megrendelések. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a cégek leszoktak az éttermi mulatozásról – írja a Magyar Nemzet.
Költséghatékonyabbá váltak a karácsonyi céges rendezvények, akár klasszikus baráti hangulatú közös vacsoráról, akár tematikus rendezvényről van szó. Minden forintot átgondoltan költenek el azok a cégek is, amelyek évtizedes tradíciók alapján rendezik a partikat, de egyre gyakoribb, hogy a rendezvény összegét inkább jótékony célokra fordítják.